Visszaküldési és visszatérítési szabályzat

14 napos elállás

Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed, az átvételt követő 14 napon belül jelezheted elállási szándékodat honlapunkon.

Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint a regisztrált fiókodba bejelentkezni, és a „Visszaküldés, elállás, hibajelzés” menüpontban a „14 napos elállási jogommal élek” pontnál megjelölni, hogy melyik rendelésből, melyik terméket szeretnéd visszaküldeni és milyen számlaszámra utalhatjuk vissza a vételárat. A jelzéstől számított 14 napon belül kell visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) árát. Ha minden terméket visszaküldtél a rendelésedből, akkor rendelésed kifizetett szállítási költségét is visszatérítjük.

Kérjük, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen.

Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak téged terhelnek! Kérünk, olvasd el figyelmesen az ÁSZF ide vonatkozó részét!

Visszaküldési cím:
Modell & Hobby Kft.
1211 Budapest, Szikratávíró u. 12. C/3 raktár

Reklamáció és szavatosság

A csomagod kézhezvételekor mindig ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Sérült, nyitott csomagolású küldeményt ne vegyél át. Ilyen esetben az átvételt megtagadását követően okvetlen keresd fel ügyfélszolgálatunkat mielőbb, hogy segíthessünk a további ügyintézésben, és az újbóli csomagfeladásban.

Ha a megvásárolt játék hibásnak bizonyul vagy meghibásodik használat közben, a gördülékeny ügyintézés érdekében első lépésként a webáruházba bejelentkezve töltsd ki a „Visszaküldés, elállás, hibajelzés” menüpontban a „Jótállást vagy szavatosságot szeretnék érvényesíteni” pontot, tölts fel a hibáról képet vagy videót és írd meg nekünk, hogy mi a hibajelenség pontosan.

A rendelkezésre bocsájtott információk alapján tudjuk eldönteni, hogy hogyan tudunk segíteni neked a leggyorsabban. Ezt követően kollégáink felveszik veled a kapcsolatot és egyeztetnek a további teendőkről. Ha hibásnak bizonyul a termék, akkor minden esetben futárt küldünk érte. A játékokat szervízünk javítják, ha pedig a javítás nem lehetséges, akkor csere terméket küldünk. Ha úgy ítéljük meg, hogy nem hibáról van szó, akkor kollégáink telefonon segítenek a játék helyes beüzemelésében, tanácsot adnak a helyes és biztonságos üzemszerű használathoz.

Egy biztos! Nem hagyunk megoldatlanul problémát, segíteni fogunk.

Felhívjuk figyelmed, hogy az e-mailen keresztül érkező hibajelzések esetén is arra kérünk majd, hogy töltsd ki a „Visszaküldési, elállás, hibajelzés” kérelmet, a további ügyintézéshez.

A jótállás és szavatossággal kapcsolatos tudnivalókért, kérjük, hogy olvasd el figyelmesen ÁSZF-ünket.