Nyakunkon a karácsony, így mindenkinek jóljön a segítség. Összeszedtünk néhány lényegi információt, hogy zökkenőmentes, gyors és kényelmes legyen a rendelésed és kérdéseid ne maradjanak megválaszolatlanok. Íme:
december 12-én, a "ledolgozós" szombati napon, 8 – 19 óra között
december 24 - 27 között zárva tartunk
december 28 - 30 között normál nyitvatartás szerint 9-17 óráig
2021. január 4-től visszatérünk a normál kerékvágásba, H-SZ 9-17 óráig, kivéve CS: 8-18 óráig
Mikor lesz kapható (ismét) egy bizonyos játék?
Termékeinket készletről, saját raktárunkból küldjük. Ha elfogy egy termék, az az oldalunkon többet nem jelenik meg. Kérünk, az ilyen termékek felől ne is érdeklődj, mert nem tudunk további tájékoztatást adni, mi sem tudjuk, hogy újra kaphatóak lesznek-e még karácsony előtt. Kínálatunk napi szinten változik, a keresett játékot érdemes többször megnézni az oldalunkon, hátha érkezett belőle!
Meddig lesz kedvezményes az akciós kínálatukban szereplő termék?
A karácsonyi akciók időtartama az előre meghirdetett időpontig vagy az akciós készlet erejéig tart. Azt javasoljuk, hogy mihamarabb add le a rendelésed, mert mi sem tudjuk előre, hogy meddig tart ki a készlet!
Ha most adom le a rendelésem, mikor szállítják ki?
A karácsonyi szezon idején is garantáljuk, hogy a megrendelt termékeket néhány munkanapon belül eljuttatjuk hozzád - figyeld a termékoldalon és a szállítási mód kiválasztásakor kommunikált határidőt. Ha úgy adódik, hogy vészhelyzet van és extra sürgősen szükséged van a csomagra, válaszd az Expressz szolgáltatásunkat és rendelésed feldolgozását előre vesszük. Sajnos néha előfordul, hogy egy-egy utolsó darab esetleg sérült, ezért igen ritkán, de megesik, hogy emiatt nem tudjuk teljesíteni a rendelést - ilyenkor mindenképpen értesítünk.
Mikor vehetem át személyesen a csomagot?
Készleten lévő termékeknél karácsonykor is igyekszünk tartani az egy munkanapot, ám ahogyan egyre jobban közeledünk az ünnepekhez, előfordulhat, hogy egy kicsit lassabban tudjuk csak feldolgozni a rengeteg megrendelést. Ha elkészült a csomagod, minden esetben SMS-ben és e-mailben is értesítünk, ha pedig esetleg elfogyott a készlet, akkor telefonon fogunk keresni. Éppen ezért fontos, hogy regisztrációkor mindig helyesen add meg telefonszámod és egyéb adataid!
Mikor lesz ingyenes kiszállítási akció? Milyen összeghatár felett ingyenes a kiszállítás?
Célunk, hogy olcsón, gyorsan, magas színvonalú kiszolgálással, saját raktárkészletünkről juttassuk el hozzád a játékokat. Ingyenes kiszállítási akciónkról mindig szoktunk hírlevelet küldeni, ezért érdemes feliratkozni rá. Az ingyenes szállítási akció meghatározott dátumig vagy visszavonásig érvényes!
Külföldre is szállítanak?
Jelenleg nem, egyelőre csak Magyarországon belül működünk.
Karácsonyig biztonsággal meg szeretném kapni a csomagot, meddig rendelhetek?
Nagyon gyorsak vagyunk és a futárszolgálat is jól bírja, ezért ha december 21-én, hétfőn 16 óráig leadod a megrendelésed, akkor azt karácsonyig kiszállítjuk. Ha ebből a határidőből is kicsúszol és nem laksz messze, válaszd a személyes átvételi lehetőséget, ilyenkor igyekszünk akár 1 órán belül összekészíteni a rendelést. Kérünk azonban, hogy ne hagyd az utolsó pillanatra a vásárlást, hiszen a kiszállítást jelentősen befolyásolja az időjárás! Ha havazik, a futárok is lassabban, nehezebben tudnak közlekedni. A határidőkkel kapcsolatban a legjobb, ha weboldalunkon tájékozódsz, hiszen minden termékoldalon, jobb oldalt jól láthatóan feltüntetjük, hogy mikorra vállaljuk a kiszállítást. Nem érdemes sokáig várnod, mert a slágerjátékok nagyon hamar elfogynak, és ilyenkor már kétséges a beszerzésük!
Miért nem válaszolnak az e-mailemre azonnal?
Karácsonykor minden nap több ezer rendelés érkezik áruházunkba, még hétvégén is. Bár rengeteg kisegítő munkatársunk dolgozik ilyenkor, a hihetetlenül megnövekedett számú megrendelés miatt nem mindig tudunk olyan sebességgel és részletességgel válaszolni, ahogyan azt tőlünk megszokott.
Több terméket is rendeltem, mi a helyzet, ha nincs mindegyik készleten?
Ebben az esetben nem küldjük ki automatikusan a meglévő termékeket, hanem összevárjuk a teljes rendelést (hacsak másként nem kéred), hogy ne kelljen kétszer házhozszállítási díjat fizetned. Amint minden termék megérkezett, SMS-ben és e-mailben értesítünk. Ha egy termék karácsony előtt már nem érkezik be, akkor amint csak lehet, telefonon értesítünk!
Csak később szeretném átvenni a csomagot, miért csak 3 munkanapig mehetek értük?
Minden megrendelést az értesítéstől számítva három munkanapig tudunk tartani karácsonykor - máskülönben olyan sok rendelés gyűlne fel, hogy nem lenne lehetőségünk tárolni az összekészített termékeket. Gondolj csak bele: minden nap több száz személyes átvételű rendelést dolgozunk fel, így minden nap több mint ezer rendelés vár átvételre!
A helyszínen szeretnék vásárolni anélkül, hogy az interneten megrendelést adnék le – megnézhetem, mielőtt megvásárolom a terméket?
Üzlethelyiséggel nem rendelkezünk, ezért személyes vásárlásra, a játékok megnézésére nincs lehetőség. 14 napig azonban lehetőséged van elállni a vásárlástól, azaz visszahozhatod (vagy visszaküldheted) a terméket, és mi visszatérítjük a teljes vételárat. Sőt, Cserejog60 programunk keretében, ha nem bontottad ki a játékot és az sérülésmentes, akkor akár 60 napig is visszahozhatod és levásárolhatod az árát.
Meddig és hogyan lehet módosítani egy megrendelésen?
A lehető leggyorsabb kiszolgálás érdekében, a leadott rendelések azonnal egy automatikus feldolgozási folyamatba kerülnek, ezért a karácsonyi szezonban sok esetben már nem tudjuk megoldani az utólagos módosítást. Kérjük, hogy az ünnepek előtt megrendelt játékokat egyetlen rendelésben, végleges formában add le! Amennyiben mégis módosítani vagy törölni szeretnéd a rendelésed, telefonközpontunkon keresztül a rendelés számod megadásával jelezd mihamarabb kollégáink részére. Központi telefonszámunk: +36 1 506 0290
Mit tegyek, ha hibás a termék?
Minél gyorsabban jelezd felénk és küldd vissza, így a lehető leggyorsabban tudjuk javítani vagy cserélni (attól függően, hogy mely termékről van szó és mennyi idő telt el a vásárlás óta). Ha nem lehet javítani a terméket és már cserélni sem tudjuk (például, mert már nem kapható), akkor a termék árát visszautaljuk a bankszámládra, így teljes egészében levásárolhatod egy új megrendelés során!
Meddig rendelhetek személyes átvétellel?
A karácsonyt megelőző napokban is nyitva leszünk, a személyes átvételt választóknak egészen december 23-án 19 óráig lehetőséget adunk a rendelések átvételére, hogy minden játék időben a karácsonyfa alá kerül. Felkészültünk, a készleten lévő termékeinket szinte azonnal össze fogjuk tudni készíteni.
Ha további, karácsonyra vonatkozó kérdésed van, kérjük, hogy ne e-mailben, hanem inkább telefonon keresd ügyfélszolgálatunkat. Kibővített telefonos csapat és telefonközpont várja hívásodat minden munkanap 9-17 óra között. Kattints ide, és megmutatjuk telefonközpontunk menürendszerét!
Kényelmes, nyugodt karácsonyi játékvásárlást kíván játék webáruházunk csapata!
A terméket sikeresen betettük a kosaradba!
A termékhez ajándékot is kaptál!
A termék már szerepel a kosarában. A kosárban levő termékek számát megnöveltük 1-gyel